Newsletter

AKTUALIZÁCIA OPATRENÍ MZ SR A SYSTÉM PRETEKOV NA DEVÍNE

14.6.2021   
Foto

Ako sme ťa už informovali, opatrenia sa rozvolňují a tešíme sa, že sa 19. júna stretneme na prvom tohtoročnom štarte Behaj lesmi Devín. Vzhľadom k tomu, že sa epidemiologická situácia stále zlepšuje, máme pre teba dôležité informácie týkajúce sa podmienok, za ktorých je možné v lese na západe Slovenska štartovať.

Aktuálna situácia vyzerá tak, že budeme môcť štartovať prakticky bez obmedzenia. V rámci aktuálnych epidemiologických opatrení je povolená kapacita na štart pretekov na 12 km - 500 osôb, ak sa táto kapacita naplní bude pre ďalších prihlásených otvorená 2.vlna. Nie je potrebné sa do vĺn prihlasovať, bude ti pridelená automaticky vo štvrtok pred pretekmi.

Zatiaľ nám situácia nedovoľuje usporiadať preteky úplne bez problémov a musíme dodržať jasne definované podmienky, ktoré musí splniť každý účastník pretekov, a to bez výnimky. Prečítaj si ich prosím pozorne, nech neprídeš o možnosť užiť si historicky prvé preteky Behaj lesmi na čerstvom vzduchu, navyše v prenádhernom prostredí Devína a lesom Malých Karpát.

Pravidlá účasti na pretekoch Behaj lesmi 2021 Devín:

Aktuálne pre Bratislavu a okolie platí podľa Covid Automatu Stupeň ostražitosti I.

Pri vstupe bude stan tzv. COVID point, kde sa musíš preukázať a na základe toho dostaneš na ruku pásku pre vstup. Vychádzame z aktuálnych vyhlášok, naposledy sa podmienky menili v pondelok 14.6.

Do zázemia a na beh samotný ťa pustíme len, ak sa preukážeš jednou z týchto možností:

  • dokladom o očkovaní, platí pre osoby (vyhláška ÚVZ č 2016/2021,§ 7 Spoločné ustanovenia):
    • ktoré sú najmenej 21dní, ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s dvojdávkovou schémou, pokiaľ bola aplikovaná druhá dávka očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
    • ktoré sú najmenej 21 dní, ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s jednodávkovou schémou očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
    • ktoré sú najmenej 21 dní a nie viac než 12 mesiacov po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19, ak bola prvá dávka očkovania podaná v intervale do 180 dní od prekonania ochorenia COVID-19
  • potvrdením, že si prekonal/a ochorenie COVID-19 v období pred nie viac ako 180 dňami
  • negatívnym PCR testom, nie starším ako 72 hodín alebo negatívnym POC antigénnym testom, nie starším ako 24 hodín (antigénny test musí byť vykonaný v oficiálnom odberovom centre, samotest nemožno akceptovať)
  • EDIT: **Deti do 10 rokov nepotrebujú test. Rodičia detí nad 10 rokov vyplnia čestné prehlásenie na mieste. Rodič je povinný sa preukázať jednou z možností, ktoré nájdete vyššie.
  • Budeme akceptovať potvrdenie formou SMS, vytlačené potvrdenie alebo z e-mailu. Vzor lekárskeho potvrdenia nájdeš na stiahnutie TU.

** Ohľadom detí a ďalších opatrení sa riadime platnou vyhláškou ÚVZ č 2016/2021 (§ 7 Spoločné ustanovenia)

 

  • Testy od zamestnávateľa nemôžeme uznať, ak tento test nebol vykonaný zástupcom odbornej laboratória, od ktorej priamo doložíš aj potvrdenie o negatívnom PCR / POC antigénu testu.
  • POZOR! POC antigénne ani PCR testovanie na mieste nebude možné. Na preteky doraz s výsledkom testu (alebo ďalšou z možností), nech máš istotu, že sa môžeš zúčastniť.
  • Povinnosťou sú tiež zakryté ústa a nos respirátorom či rúškom v priestore štartovného koridoru, zázemie štartu a cieľa. Na preteky samotné si respirátor / nano rúšku pokojne zlož.

ORGANIZÁCIA NA MIESTE

  • Pri vstupe bude stan tzv. COVID point, kde sa musíš preukázať a na základe toho dostaneš na ruku pásku pre vstup. 
  • S deťmi môže ísť do priestoru štartu jeden človek ako sprievod. Toho tiež pustíme do priestoru cieľa.
  • Dospelí môžu do zázemia iba bez sprievodu.
  • K dispozícii budú šatne aj úschovňa vecí. Ale odporúčame sa prezliecť pri aute kvôli čo najmenšiemu možnému kontaktu.
  • V zázemí pretekov budú štandardne k dispozícii stánky s občerstvením.
  • Deti nepotrebujú test. Rodič je povinný sa preukázať jednou z možností, ktoré nájdete vyššie.
  • Vyhlásenie dospelých pretekov a tombola (detská i dospelá) prebehne online formou.
  • Vyhlásenie detských pretekov prebehne na mieste.
  • Dezinfekcie bude na mieste dosť. Toalety a ďalšie miesta budeme pravidelne dezinfikovať.

Mrkni ešte na najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa pravidiel pretekov.

ČASOVÝ HARMONOGRAM

  • 9:00 - Výdaj štartových čísiel pre Detské preteky Dr.Max + VoltaRUN
  • 10:00 - Štart detských pretekov Dr. Max na 500 m a na 1 km
  • 11:00 - Štart VoltaRun
  • 11:00 - Výdaj štartových čísiel - dlhá trasa (20 km)
  • 12:00 - Štart pretekov na 20 km
  • 12:00 - Výdaj štartových čísiel - krátka trasa (12km) - 1. vlna
  • 13:00 - Štart pretekov na 12 km - 1. vlna

Prípadne

  • 13:00 - Výdaj štartových čísiel - krátka trasa (12km) - 2. vlna
  • 14:00 - Štart pretekov na 12 km - 2. vlna

Časový harmonogram sa môže meniť v závislosti od aktuálnych platných opatrení.

 

ZAKLADAJÚCI PARTNER

    Lesy SR

HLAVNÍ PARTNERI

    Dr. Max

OFICIÁLNI PARTNERI

    Craft

PARTNERI

    Continental
    Sportisimo
    Zatopek
    Česká mincovna
    thule
    Enervit
    DB Schenker
    Fitness
    royalbay
    Bachledka
    Malino Brdo
    Nadácia TV JOJ

MARKETINGOVÝ PARTNER

    Raul

HLAVNÍ MEDIÁLNI PARTNERI

    TV JOJ SPORT

MEDIÁLNI PARTNERI

    tasr
    Behame.sk
    Beh.sk
    running
    Rungo
    trenujeme

Oficialni dodávatelia

    Johnny Servis
    Žaket
    Onlinesystem
    TKF
    Ecofis

HLAVNÍ INŠTITUCIONÁLNI PARTNERI

    bRATISLAVA
    MŽP
    žilinský kraj
    bb kraj
    bratislavský kraj
    Devínská nová Ves
    PSK

Spolupracujeme

    Čičmany
    salamandra
    Hike the world
    Liptov
    Štiavnica
    Upracme Slovensko
    Bratislava region
    OLO
    Bory mall
    Smartemailing
    Freelo